1 "OBŁAWA" - 10/10
2 "Bonnie i Clyde" - 10/10
3 "MAŁY WIELKI CZŁOWIEK" - 10/10
4 "Śmiertelnie mroźna zima" - 8/10
5 "PRZEŁOMY MISSOURI" - 7/10
6 "Restauracja Alicji" - 7/10
7 "W MROKU NOCY" - 3/10
w kolejce czeka przede wszystkim "CUDOTWÓRCZYNI"
Pracował w teatrze z Januszem Głowackim.
Wielka szkoda, że...
W tym roku znów go pominięto. W ostatnich latach takim Oscarem uhonorowano Donena, Edwardsa, Lumeta, Altmana - reżyserów, którym Akademia nie przyznała nigdy nagrody za reżyserię konkretnego filmu. Przyznaniem honorowej nogrody w pewien sposób się zrehabilitowała. Na liście tych wybitnych reżyserów wciąż brakuje Penna....
więcej